Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.08.2007 11:37 - ***Днес / силно казано днес – в 01:25 часа / , получих едно странно съобщение ***
Автор: lilavka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1973 Коментари: 7 Гласове:
0



Днес / силно казано днес – в 01:25 часа / , получих едно странно съобщение – “ Мила, ти си истинска приятелка …  ” , сега ли се сети … J)) – шегувам се  … Какво ли означаваше това ?!? До сега такива излияния не бях получавала .. по нощите .. от никъде … не бях направила нищо по – различно от друг път , та ние се познаваме от деца … говорихме … слушах я … определено я слушах … макар от вътре да бях бясна и да ми идваше да я хвана за гушата …, но я слушах … само слушах… Писна ми да й говора едно и също , без да има ефект , като затворена кутия е - ни приема, ни предава … вглъбила се е в собствените си мисли и разсъждения и даже май почва да с и вярва, което е най- лошото … Онзи ден когото четох онова на Лимончето за мъжете ми хареса и наистина харесвам мъжете, и нямам нища против тях, но не ми харесва способността на жените да се пристрастяват към мъжа … да изпадат в състояния в които все едно целият свят и живота им зависи от тях … да виждаш , че си прави каквото си иска и се държи с теб като че ли си му длъжна само заради това, че вече си на възраст в която според тях си “ застаряваща ” имам в предвид 31 годишна жена и с дете – проказа – “ Разведена с дете “ – и тя го гледа и се е вкопчила в него, като удавник за сламка … все едно и е направил услуга като излиза с нея – Абе хей момиче , я се вземи в ръце и не ме дразни вече – та ти си хубаво дете, самостоятелно , независимо, с дъщеря – слънце , здрава си , живота е пред теб … нима един мъж може да е цел в живота ти. Наистина самотата е гадно и грозно нещо , да няма в кого да се сгушиш вечер, да усетиш топлина, ласка , нежност, но на каква цена и имаш ли го сега това ?!? Като ви гледам от страни май – не и като се замисля .. пред него и държанието му аз бих предпочела самотата … но ти си знаеш – решаваш сама … аз няма да говоря повече – само ще слушам – та ти така умело сама си задаваш въпроси , отговаряш си и после ако не ти хареса отговорът който сама си си дала , така хубаво му намираш оправдания и го защитаваш ,че … Но ми е мъчно за теб и ме е яд … Много ме е яд --- Е аз съм такава “ истинска приятелка ” – каквото и да означава това …    



Тагове:   казано,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. noir - ~ N ~
18.08.2007 12:37
Мани ги мъжете, големи са келеши. :) А ти - по-смело :)
цитирай
2. banana - да се изслушваме :)
18.08.2007 13:45
"каквото и да означава това"

Ами означава едно нещо - че си я изслушала, без да й даваш акъл, без да й пречиш да излее всичси болки, радости, съмнения, вдъхновения, и прочие каквото ти е наговорила тогава.
Има моменти, когато човек има нужда точно от това - да си каже, и да се почувства чут. А не някой на втората минута да запрепира да му дава съвети и правилни решения. Дори и правилни да са, не е това момента, просто няма да бъдат чути. Бурканът с емоции като е пълен, трябва да се поизлее донякъде, че да има място за приемане.
Това като стане (изливането), после правилните решения сами се намират даже и без някой да ти ги подсказва.
А и правилният съвет не е достатъчно да го осъзнаеш като правилен, за да тръгнеш по него, трябва да го почувстваш като такъв. Затова когато човек го мъчи неизказаност, съвети да му се дават е безполезно. Изслушване >> усещане че си разбран >> облекчение >> правилно решение.
цитирай
3. lilavka - ***
18.08.2007 23:30
Здравей, Принце !!! Радвам се , че се върна … &:)) Ти не беше ли от тях … “ мъжете ”?!? ... :))
цитирай
4. lilavka - ***
18.08.2007 23:35
Наистина е така , Bananaq но е много трудно да се премълчи нещо , когато виждаш , че човекът страда и даже не си дава сметка за това ... и си мисли че това е щастие … някакво странно и изкривено щастие … щастие за сметка на това да си себе си … но пътят човек наистина се го избира сам – правилен или не – и сам си троши главата … хубаво е само ако тогава се намери някой който наистина те обича и цени и да ти превърже раните …
цитирай
5. banana - Ами то няма униварсални решения, ...
19.08.2007 13:38
Ами то няма униварсални решения, както няма и универсални случаи. Някои хора има дето зациклят на говоренето само.

А това за принца, поласкан съм, но мисля ме бъркаш с някого =)
Отникъде не се връщам, скоро се регнах в тия блогове, досега не съм бил тук, че да се връщам =)
цитирай
6. lilavka - ***
19.08.2007 14:34
Това за принца е за Noir ... :))
И наистина няма универсални решения ... а и е трудно да говориш понякога ...
цитирай
7. gibo - пак у лево тръгнахте избори идат еи кога ще доиде десна партия
29.08.2007 23:12
на власт с тия леви уклони...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lilavka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 285206
Постинги: 123
Коментари: 793
Гласове: 3734
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930