Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.12.2006 08:33 - Граница
Автор: lilavka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 730 Коментари: 0 Гласове:
0



Поставих граница сама .... и " Приятелство " я аз нарекох. А как трудно е да спазвам я сама , нима не е така - най - трудно е със себеси да се бориш, да спазваш свойте правила. И знаеш , че нередно е и грешно, невъзможно е дори да вършиш нещо толгова погрешно , да следваш своите мечти ..... Но понякога сърцето ти не слуша , това което разума крещи ... и притаено чака да срещне своите мечти . А аз ги  срешнах  в твоите очи , но гледат те в другата посока . " Приятелка " ме наречи и тъй прониза ме с болка . Сърцето ми копнене за това , което ти изричаш , но за друга .... но моляте недей мълчи и туй харесма ми за Бога ... 
И ето аз сага разбрах каква съм - като пеперуда , която към светлината се стреми, а крилете и изгарят , като малкото птиче което пее своята песен в розовият храст и в най - прекрасният миг , когато в унеса прекрасен достига своят най - Божествен миг в трели произнесен, пробожжда своето сърце в тръните на Красотата ..... 
Отдавна бях преминала оттатък, но сама не го разбрах ... докато от сладка болка дъхът ми спря . Когато вечер съм готова пред тебе да призная, че се влюбих, а на сутринта съм вече друга - " П риятелка " една ...


Тагове:   граница,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lilavka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 285209
Постинги: 123
Коментари: 793
Гласове: 3734
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930