Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2007 00:24 - *** И днес стигнах до великото заключение, че – ” Така както си го сложиш сам, никой друг не може да ти го сложи …. ”***
Автор: lilavka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3197 Коментари: 7 Гласове:
0



И днес стигнах до великото заключение, че – ” Така както си го сложиш сам, никой друг не може да ти го сложи …. ”. За кой ли път си го нахендрям сама без да се усетя … Усещам се чак когато  болката ме прониже  / … Единствената ми утеха е тази, че съм жена, а не мъж и все пак тази манипулация е по – естествена при жените от колкото при мъжете … При някои мъже … Които стават все по – малко  … Но това е друга тема …. Макар, че може би има някаква връзка … Макар и косвена … J) / ….. Днес съм направо отвратително вулгарна, но такъв е живота – ” Сурав и курав ….. ”. Не сте ли го разбрали – Ако не сте, аз да ви го кажа … От опит … И то болезнен … J). В този живот колкото повече се правиш на луд и разсеян, толкова по лесно изкарваш и …. направо - Луд да си на днешно време … !!! Завиждам им на такива хора … Евала …!!! … Направо как така успяват да си изкарат животеца между капките … Не ми го побира акъла …. В един момент се оказва, че колкото си по некадърен, мързелив, перде, непокис, малоумен, безотговорен и какво ли още не …. / беден ми е речника … /  или поне се правиш на такъв … все се намира някой по – луд и по - малоумен от теб, който си скъсва Гъзът от работа, носи те на гръб, опъва каиша и в крайна сметка се скапва от бачкане …, избиват му чивиите …., пуши му главата … и на всичкото отгоре е виновен за всичко. Щото все пак той бачка, той не може да се справи със сроковете …, той е този който е теглил колата по неравният път и щото в един момент не са му стигат силиците да я изтегли на равното, тя или го повлича надолу или се обръща …. И в крайна сметка този ” Лудият ” седи и ти гледа сеира, а когато стане въпрос за отговорността се получава така, че ” Лудият ”, защото е ” Луд ” не може да я носи, а и те не са очаквали от него някакви резултати, щото си го знаели какво представлява, но Ти, Ти не си оправдал доверието, не си отговорил на очакванията, не си дал всичко на което си способен, не си се скапал на 100% и ти са останали сили и да дишаш … Защо ?!? … Трябваше да спреш и да дишаш !!! … И какво става – Сложил си си го сам – Е тва става …!!! Сети ли се най – после … !!! … И щото си ” шматка ”, щото си съвестен и отговорен, защото не може да не ти пука и да стоиш без да си свършиш работата, та даже и чуждата, защото си зависим и за да върви твоята работа не може да не свършиш и неговата, другият път пак ще го направиш … И ще ти се наложи да свикнеш с болката, та даже може и да ти хареса – Е така стават хората мазохисти !!! … J) А и на другият и повече пари ще му дадат, защото показателите за ефективността на работата му ще са по – добри и коефициентът му на ефективност ще е по – висок … Ми като му дава 1/10 от твоята работа, а и от тази 1/10 сигурно 75 % си му я свършил ти …. Що да не се е справил по – добре ?!? А на теб ти оставя удоволствието от ” поставянето ” и от това, че си ” оправен ” … Нали свикваш вече ?!? Кво ти е … ?!? И болката с времето минава … Ще видиш … !!!   … Какво, че си скъсваш нервите и ти побелява косата – Хората са измислили боите за коса. Просто не мога да разбера какъв ми е проблема, ами не си стегна задника и не продължавам да бачкам …  / И друга полза има – толкова ми е станал стегнат задника от пустото стягане, че направо ” бразилският лифтинг ” ряпа да яде … J)) … Шегувам се разбира се … J) … Е не, че не го бива … още … J) / . Понякога ти се губи смисъла от това да си един от тези които се стараят да си  вършат работата както трябва, но ти си си такъв и въпреки, че си казваш и се мъчиш сам да си повярваш, че следващият път няма да е така, разлика няма да има …. Ти просто си от тези които опъват каиша и при тях нищо не се получава лесно, а трябва да им излиза душата. От тези които не получават нищо даром и наготово … И не мислете, че се оплаквам в момента, просто съм бясна – Бясна сам на себе си … !!! ... Щото съм простак и си тровя нервите за глупости …  Само се моля да не загубя чувството си за хумор и самоирония, защото иначе трябва да се гръмна … J) … А сега …. Сега си обещавам, че тези два дена ще се отдам на себе си и на хората които истински заслужават моята отдаденост  и внимание … Няма да мисля за работа, а ще си почина … И в понеделник … В понеделник ” С начале ” …  Вече ще ми е минало … J)    


 

Р.Р.    С тази песен пожелавам на всички лека и спокойна нощ … и спокойни и щастливи почивни дни … А щях да забравя : Забравете поне за няколко часа всичко което ви напряга и натоварва и просто се усмихвайте … J)) …. J)) … J)

 






Тагове:   може,   както,   Никой,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nestor - да
10.11.2007 00:33
понякога живота не е справедлив но какво да правят такива като нас,нищо продължаваме все така а такива като мен които нямат понеделници дори и не спират.Лека вечер и весел уикенд на всички които теглят и за другите имат нужда от заслужена почивка
цитирай
2. lilavka - *** Nestor,
10.11.2007 00:37
Понякога имаш нужда да си подариш и малко почивка … дори и няколко часа които да прекараш тача, че да се почувстваш човек … Всеки има нужда от това …
цитирай
3. radalia - Ей,
10.11.2007 00:52
Аз имам малка питанка:
Кой е по-луд?
Щото все си мисля, че... да де - сещаш се ;)

А колкото до останалото... Бъди себе си! Не гледай в канчето на другия. Така ще се съхраниш. А ти си най-ценното, което имаш в тоя живот. Дори да боли. Постингите са добри аналгетици! ;)
цитирай
4. lilavka - *** Radalia,
10.11.2007 01:00
Права си … Като го написах малко ми мина … И не, че гледам на другите в канчето, а ми от техните канчета нещо много почна да се пълни моето … Даже взе да прелива … А аз съм си аз … и никой не може да промени това, колкото и да се опитват – Сигурно пробват до къде ми е предела … Понякога се чувствам като опитно зайче или като хамстер който бяга във въртележката си и го гледат дали най – после няма да му се пръсне сърчицето … Но аз съм си лудата, защото в крайна сметка хората са казали – “ Не е луд този който яде баницата, а този който му я дава “ … Но вчера един приятел ми каза, че на мене ми е лесно защото съм “ луда ” и така по – лесно приемам нещата … И маже би е прав , но понякога предпочитам да се разсмея силно, вместо да се разплача … Това май си е чиста лудост … :))
цитирай
5. melsun - :))
10.11.2007 01:00
Усмихвам ти се среднощно!:))
Също и на компанията!:))

Тази мисъл...началната ти...за това дето сам си го сложиш...ми се върти от доста време в главата...И не от доста,а от много доста отдавна...

Обичай се и се щади...защото каквото и да правиш няма кой да ти го признае...Е до този извод стигнах аз!
Харесаха ми твоите прозрения!:))
цитирай
6. lilavka - *** Melsunq
10.11.2007 01:07
И аз все това си повтарям … до следващият път когато пак ми избият чивиите … Явно си е да характер … Поне бързо ми минава и не съм злопаметна … Паля се, изгарям и угасвам … Благодаря все пак и се радвам ,че размислите ми са ти допаднали … :))
цитирай
7. анонимен - Да земеш
10.11.2007 12:21
да си смениш аватарчето.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lilavka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 285183
Постинги: 123
Коментари: 793
Гласове: 3734
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930