Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2007 01:14 - *** Ако още не сте заспали ……. ****
Автор: lilavka Категория: Музика   
Прочетен: 2414 Коментари: 0 Гласове:
0




...................  Ако още не сте заспали ...............



Искам те

Графа


Безумно искам те,
Умирам и се раждам в теб.
Очите ти по-сини от море
Обръщат всичко в мен.
Копнея да те имам сега,
да шепнем тайни в нощта.
Не искам нищо друг
o от света
Да си сгушена в мен,аз отдавна чаках те...

Припев:
Безумно искам те в този миг.
Толкова по-силно искам те и от преди.
Да можем времето да спрем за теб и мен...

Безумно искам те,
Умирам и се раждам в теб.
Сиянието на самото ти лице
Изгаря всичко в мен.
Най-малките неща почувствани
Живеят в думи неизказани,
Когато само тихо мълчим
И ти си сгушена в мен, аз отдавна чаках те..

 

http://www.youtube.com/watch?v=5rPrglxw_HI

 

Не сега

Каризма


Миро:
Не очаквай да мисля,
че в това има смисъл;
много казани думи
и тези “обичам те”
да стоят помежду ни;
недоказани думи.
Не очаквай да вярвам,
когато ми казваш, че обичаш ме

Галя:
Опитвам се да мисля,
Опитвам се да разбера
Приличаш ми на някои,
когото чаках до сега.
И ако този път си ти -
няма ли силно да боли?
Аз не знам..
Може би аз не те познах,
може би още ме е страх..

Галя: Да разбера...
Миро: Аз дойдох да ти припомня.
Галя и Миро: повече неща за любовта..... но не сега.

Галя: Ако с теб се доближим, може би няма да сгрешим, но аз не знам.
Миро: Исках с теб но не посмях, може би също ме е страх.

Галя :Да разбера.
Миро: Аз дойдох да ти призная.
Галя и Миро: Повече неща за любовта..... но не сега.

Миро: Мислих много дълги нощи.
Галя: Чаках до сега, но все сама.
Миро: Мога да те чакам още.
Галя: Как да разбера.
Галя и Миро: За любовта?

 

http://www.youtube.com/watch?v=66K9KhJXZM0

 

Любовта е отрова

 

Слави:
Бих се бил, бих убил, бих умрял,
бих живял за теб,
но вече късно е, но вече - не.
И бих те спрял, бих крещял,
бих те върнал отвсякъде
но вече късно е, но вече - не...

Софи:
Всичко дала бих днес за да те нараня,
дори и повече, и много повече.
Бих направила всичко така, както ти
бих те обичала за отмъщение,
но вече късно е...

Припев:
Любовта е отрова, но защо сме готови
да я пием отново, и отново, и отново..
Любовта е отрова, но от устните твои
ще я пия отново, и отново, и отново...

Слави:
Бих се върнал назад
бих открил тоя свят за теб,
но вече късно е, но вече - не..

Софи:
Искам да те боли, адски да те боли
и бих се върнала за отмъщение,
но вече късно е...

Припев:
Любовта е отрова, но защо сме готови
да я пием отново, и отново, и отново..
Любовта е отрова, но от устните твои
ще я пия отново, и отново, и отново...

 

http://www.youtube.com/watch?v=_R4T6Or_58A

 

Различен

Te
В моя свят Те има,
без да си толкова близо до мен.
В моя свят Те има,
въздух понякога много студен.
В моя свят ТЕ има,
с цвят по-различен от сивия ден.
В моя свят ТЕ има,
сякаш си нищо, а всичко за мен.

Нощем си вятър от мисли,
сутрин си чиста вода,
имаш понякога име на любовта.

Припев:
Аз съм различен със тебе,
аз съм различен до теб.

В моя свят ТЕ има,
винаги в тъмното бих те познал.
В моя свят ТЕ има,
колко от теб до сега съм раздавал.
В моя свят ТЕ има,
в теб съм единствено вечен и цял.
В моя свят ТЕ има,
сякаш си нищо, но в теб съм живял.

Нощем си вятър от мисли,
сутрин си чиста вода,
имаш понякога име на любовта.

Припев:
Аз съм различен със тебе,
аз съм различен до теб

 

На тази песен не можах да намеря клип и за това Ви поздравявам с една друга песен която също много ми харесва …. Приятно слушане преди сън … и много сладки сънища …. J)) 

Лека нощ …. !!!!!!!!!





Тагове:   още,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lilavka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 284610
Постинги: 123
Коментари: 793
Гласове: 3734
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031