Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2007 01:56 - *** Днес като бях във фризьорският салон …… ****
Автор: lilavka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1271 Коментари: 3 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Днес като бях във фризьорският салон …… / понякога ми се налага да ходя и там … J)) / … се замислих какво място е това … Място пълно с жени / много рядко мъже, а и ако има атмосферата е коренно различна – всички са тихи, сериозни, мълчаливи … /, които сядат и започват да говорят за всичко и за всеки, без да се притесняват, без задръжки, без да мислят какво казват … сякаш като си там си на някакъв вид терапия … Отпускаш се, споделяш проблемите си, преживяванията и мислите си и на всичкото отгоре и срещаш разбиране и одобрение на всички в салона  … смееш се и съпреживяваш проблемите и тревогите и на другите / повечето от които виждаш за първи път и не познаваш / … Виждаш как тези жени излизат от черупките си и се променят , стават различни …   -  Наистина действа като групова терапия … нещо кара тези жени да се разкрият , да се отпуснат … да се почувстват “ сред свои , сродни души ” и наистина да се разтоварят … Във фризьорският салон можеш да научиш много неща … тук се разпространяват най – много клюки, най – много новини, хубави и лоши, тук се оплакват от мъжете … децата … любовниците …свекървите …  J) – Трябва да знаете, че никой не остава незасегнат … J)) Имаш чувството, че си сред един неспиращо жужащ кошер / или кокошарник … J)) … на кой както повече му харесва / … В един момент вече не ги чувах, само ги виждах и си мислех, че въпреки врявата и непрекъснатата говорене аз не съм изморена, а се чувствам добре между тези жени … и даже ги харесвам, без да ги познавам … сякаш съм имала нужда точно от това – от контакта с тези хора, от малко “ изгубено” време в празни приказки и смях за глупости, които друг път може да ми се струват глупави и безсмислени … и всичко това не ме натоварва и изнервя, а напротив, чувствам се отпочинала и сякаш по – добре …  И това не се отнася само до мен, а до всички, и не се дължи само на новата прическа или на това, че си мислиш, че вече си неотразима и си по – хубава / защото в къщи може и да не те забележат или да те посрещнат с неодобрителни погледи, и въпроса – “ Кой те орезили така … “  . ..  Но на теб точно в този момент много много не ти пука/ , а защото някак прекараното време в салона те е заредило с положителни емоции и трудно могат да ти развалят настроението … В един момент си дадох сметка, че на мен ми харесва да идвам тук , не толкова заради самият фризьор, а заради това как се чувствам след времето прекарано в тази обстановка … след срещата си с тези хора, след разговорите с тях … Все повече започваме да се затваряме в себе си вглъбени в собствените си проблеми и ежедневие, и все повече се усеща липсата на контакта с себеподобните … В такива моменти си даваме сметка колко много ни липсват разговорите, споделянето, разбирането ….и колко много сме имали нужда точно от това  … Дано има повече места като “ фризьорският салон ”, където да се разтоварвате и да се чувствате добре … някак след това живота се понася по- леко … J))      

 






Гласувай:
0



1. akasha85 - обожавам!
02.10.2007 20:04
да ходя на фризьор,може би защото обичам да се занимават с косата ми :) а и наистина си е една яка терапия.............аз ходя при моя фризьор,защото работим с една и съща фирма и ми дава и много ценна информация,така че комбинирам удоволствието с информираност за работата,хубавото е и че работата ми изискваше да ходя рано сутрин,т.е в салона сме само ние двамата и можем спокойно да говорим-е,да!говоря повече аз,но това няма значение,не присъствам често на подобни женски гаргалници :о) иначе е релаксиращо в салоните :)
цитирай
2. lilavka - *** Fiower,
03.10.2007 08:08
Да си призная и мен ме дразнят т.н. “ женски приказки ” … и затова ми стана чудно защо точно там те ми се сториха приятни … може би защото не се затормозявах с излишни мисли, терзания, проблеми, а просто стоях и не се замислях много на това което ставаше около мен … просто се отпуснах … И много естествено, че като излезеш започват да говорят за теб …. И така е винаги когато излезеш от някъде, не само във фризьорския салон … Просто ние жените сме си такива :)) – Клюкарки …!!! … :))
цитирай
3. lilavka - *** Akasha85 ,
03.10.2007 08:12
И аз много обичам да стоя на стола и да ми се ровят из косата … направо заспивам … :) … Толкова отпускащо ми действа … Хубаво е, че можеш да комбинираш работата с удоволствието. Поздрави и много усмивки … :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lilavka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 284615
Постинги: 123
Коментари: 793
Гласове: 3734
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031